maanantai 6. syyskuuta 2010

Cairns jatkuu.. :)

Suhtautuminen Cairnsiinki on vaha muuttunu. Pidan paiva paivalta enemman tasta kaupungista. Ja nyt ku tiedan, etta paasen muuttamaan pois tuolta allottavasta hostellista, niin viihdyn taala entista enemman. Buukkasin eilen siis yot keskiviikosta lauantaihin silta Caravella's:ta, jonka kuski mut heitti hostellille lauantaina. Se on tosi paljon siistimpi paikka (ainakin mita nain akkiseltaan nain), huoneessa on vaan 6 henkea, eika se ees maksa ku 2aud enemman per yo. Hyva niin :)
Lisaksi sain eilen 2 uutta kamppista. Vaihteeksi saksalaisia tyttoja :D Ollaan nyt sitte kierrelty yhessa ympariinsa, joten oon saanu ihan seuraaki :) Tosin ne on kans huomenna lahossa pois pain, nii ei ees harmita, etta vaihdan hostellia. Toivottavasti uudessa paikassakin on loistotyyppeja :) Kavin myos kysymassa, etta mita YHA Central maksaa, mutta se oli kallis. 8 hengen huone olis ollu 25Aud, vaikka oon YHA jasen. Ilman jasenkorttia se olis ollu 28! Eli ei siis mulle. Mut luulen, etta se Caravella's on ihan hyva paikka :)

Eilen kaveleskelin rantapromenadilla illalla vaha ennen hamaran tuloo. Ma niin rakastan tota merta. Se on ihan hirveen kaunis :) Oon myos parina iltapaivana istuskellu rannan tuntumassa ja vaan katellu nousuvetta. Ihan hyvaa ajanvietetta. Ja sen saa teha ilmaseksi :D Tanaan saatan ehka vihdoin paasta uimaan laguuniin, ku mennaan niitten saksalaisten kans. En oo tottapuhuen uskaltanu jattaa mun tavaroita hostellin "lukolliseen" kaappiin, minka saa varmaan vaantamalla auki, jos niin haluaa. Ja yksin en tosiaankaan jata niita mihinkaa altaan reunalle samalla ku oon ite uimassa. Mutta nyt jos meita menee useempi, ni joku voi aina vahtia kamoja. Tanaan on myos ensimmainen kunnolla aurinkoinen paiva, ni senki takia on kiva menna uimaan :) Toivottavasti aurinkoista ilmaa on luvassa jatkossaki, etta saisin nauttia auringosta sukelluskurssin aikanaki :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti