perjantai 1. lokakuuta 2010

Airlie Beach

Ennen ku alotan jorinoinnin Airlie Beachista haluan viela lisata, etta itseasiassa Townsville ON aika natti ja kiva paikka! Ennenku mun bussi lahti Airlielle, mulla oli muutama tunti aikaa hengailla Townsvillessa ja kavelin sitte rantaan ja sehan on todella kaunis kaupunki. Voisin jopa sanoa, etta viihtyisin siela paremmin mita Cairnsissa. Ihana ranta ja Townsville on myos isompi ku Cairns, eika siela oo laheskaan niin paljo turisteja. Lisaksi juttelin lautalla Maggielta Townsvilleen paikallisen miehen kanssa ja tama sitte keras rahat sailytyslokeroista yms, joten sain rinkan sailytykseen ilmaseksi, koska han ystavallisesti katteli lokeron mulle. Ei sitte tarvinnu siitakaan murehtia :) Muuten olis maksanu jotain 6aud sekin lysti..

Mutta sitte Airlie Beach. Ei itseasiassa oo mitenkaan hirveen erikoinen paikka. Pieni ja taynna turisteja tamaki kolkka, mutta huomenna meen Whitsundaysille ja odotan sita kylla jo innolla. Tanaan sataa vetta, mutta toivon, etta saa huomenna olis parempi.. Koska muuten ei kauheesti kylla voi nauttia reissusta veneella, koska ei oikeestaan voi teha mitaa, ku ei voi olla ulkona ja ei pysty nauttimaan rannoista yms, jos koko ajan sataa ja on kylma. Mutta senhan nakee sitte huomenna. Ja ainaki paasen sukeltamaan.

Torstaina olin liian vasyny tekemaan mitaan, joten nyhvasin vaan suurimman osan ajasta hostellissa ja menin ajoissa nukkumaan. Hostelli on onneks siisti, niinku YHAt yleensaki. Enka oo loytany bed bugseja mun sangysta. Onneksi! Toivottavasti ei myohemminkaa tarvii. Eilen menin ulos mun kahen kamppiksen ja niiden reissupoppoon kanssa. Oli kylla mukavaa, mutta nyt onki sitte vaha vasyny olo. Mutta saattaa kylla myos toi ilma vaha masentaa, ku ei oikeen oo mitaa tekemista sateella.

Tama nyt oli tallenen pikapaivitys, ku ei kauheesti oo mitaa erikoista kerrottavaa. Taala Airliella ei tosiaan tapahdu ihan hirveesti mitaa. Taa on lahinna paikka, mihin ihmiset tulee vaan bilettamaan ja nahdakseen Whitsundaysin. Mutta Whitsundaysia varten maki tanne tulin ja sen jalkeen suuntaanki sitte takas Townsvilleen ja kohti Mount Isaa ja Wintonia. Kirjottelen lisaa Whitsundaysin jalkeen. Toivottavasti pian saan taas koneen, missa voi laittaa kuvia, niin saa vahan eloa taas :) Ainii.. ja nyt oon myos nahny koalan :) Se kyllaki nukku, mutta oli se sopo! Maggiella siis, kun kaveltiin Fortsiin. Sain siita kylla kuvan, mutta mun kamera kun ei oo kauheen hyva, ni en saanu tsuumattua tarpeeks lahelle. Mutta ainaki voin sanoa, etta siela on koala :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti