maanantai 14. helmikuuta 2011

Iloisempia uutisia :)

Onnistuin saamaan tyopaikan taalta Bunburysta vihdoin! Alkoikin jo vahan toi tyotilanne huolestuttaa eli kylla olin onnellinen kun Kanadalainen kamppikseni Valerie tuli lauantaina toista, heitti mulle pari tyopaitaa ja sano, etta "Anni, sulla on tyopaikka. Tuut mun kanssa aamulla kello 6.45 toihin Subwaylle." Ja on ihan mukavaa, etta tyo on jo sinansa tuttua, vaikka tokihan joka paikassa asiat aina toimii vaha eri tavalla, mutta melko nopeesti paasi taas siihen tahtiin mukaan. Aloitin sitten tyot sellaisella kevyella 12 tunnin tyovuorolla, mutta nyt on ollu pari paivaa vapaata ja huomenna alotan sitte saannollisemmin, eli paasin ihan tyovuorolistalle! Tarkeimpana maalina mulla on perjaatteessa vaan tienata enemman mita taala Bunburyssa kulutan, koska mulla perjaatteessa on rahat viimeiselle kuukaudelle, eli kaikki yli viikkomenojen on sitten vaan plussaa ja shoppailurahaa ;)

Suunnitelmissa on nyt siis tehda toita tohon maaliskuun loppuun asti taala Bunburyssa ja sen jalkeen viela reissailla kuukauden verran. Takaisin Suomeen palailen siis vapuksi, joten se jattaa aikaa reissailuun jotakuinkin koko huhtikuun. Suunnitelmissa viela viimeisen kuukauden aikana on tehda reissu melbourneen-Alice springsiin ja Ulurulle-Melbournen kautta Tasmaniaan ja sitten todennakoisesti Sydneyyn hoitelemaan kaytannon asiat valmiiksi ennen suomeen paluuta. Toivottavasti Suomessa sitten jo vaha paremmat ilmat, ettei enaa ihan lunta tulis toukokuussa!

Huomenna oli tarkotus parin saksalaisen tyton kanssa vuokrata auto ja ajella Margaret Riverille paivaksi katselemaan maisemia siela. Kuulemma aika kiva paikkakunta, mutta mun osaltahan naa suunnitelmat tietenkin romuttu, kun olen toissa sen ainoan paivan, kun olis ollu jotain muutakin ohjelmaa. Mutta suunnitelmissa on myos menna Marielan kanssa Rottnest Islandille sukeltamaan, mikali meille loytyy yksi yhteinen vapaapaiva. Saattaa olla vahan haastavaa, koska ma todennakoisesti tuun tekemaan paljon toita viikonloppuina ja Mariela taas on toissa viikolla, mutta toivotaan parasta!

Nauttikaahan talvesta ja pakkasista, eihan niita toki turhan paljoa Suomessa nahdakaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti